wtorek, 30 kwietnia 2013

Rozdział: 10 - Ja ciebie tez.

       Obudziłam się wtulona w Zayna.Była godzina 10:34.Zayn głaskał mnie po głowie i uśmiechał się. Wstaliśmy ja zrobiłam śniadanie. Potem poszłam się umyć i ubrać.Zayn zapytał się  mnie czy mogę  z nim mieszkać i czy zostanę  jego dziewczyną. Ja się zgodziłam. Zayn poszedł do chłopaków, a ja zadzwoniłam do Stays.
     -Hejka- powiedziałam
    - Cześć - powiedziała Stays.
    -Nie uwierzysz... No yyyyyymmmmmm jestem z Zaynem, spaliśmy ze sobą- powiedziałam
   - Super. Gratuluje ! Jak tylko po to zadzwoniłaś to papa - powiedziała
   - Stays ! - krzyczałam na marne.
        Później poszłam po zakupy i zrobiłam obiat. Potem weszłam na FB i dodałam What Makes Beautiful i napisałam ,, Zgadnijcie który to mój chłopak,, O 15 : 59 przyszedł Zayn , podałam obiat.
        - Kocham cię - powiedział Zayn
      - Ja ciebie też.- odpowiedziałam
        Potem posprzątałam a Zayn wziął laptopa i pracował a ja poszłam do domu by się spakować.Gdy przyszłam do domu była 21:59.Zayn już czekał na mnie wziął odemnie torbę i rozpakował mnie. Mi kazał się iść umyć i przyjść do niego.I tak właśnie zrobiłam. Gdy wchodziłam do sypialni Zayn wziął mnie na ręce i położył na łóżku tam zaczął mnie rozbierać ja się tak łatwo nie poddawałam i broniłam się. Gdy mi się udało mnie rozebrać zaczął namiętnie całować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz