sobota, 27 kwietnia 2013

Rozdział: 7- Jestem z Zeynem parą.

            Następnego dnia obudziłam się o 9:20. Szybko zadzwoniłam do Stays.
               - Hejka muszę ci coś  ważnego odpowiedzieć- powiedziałam.
               - Hej, no dawaj!-powiedziała Stays.
               - Jestem z Zeynem parą-odpowiedziaółam.
               - Ta to super - powiedziała.
               - A jak tam spotkanie ?- zapytałam ją.
             I nagle rozłączyła się. Potem zjadłam śniadanie i ubrałam się. Gdy nagle zadzwonił dzwonek domofonu, otworzyłam drzwi i zobaczyłam Zena z bukietem róż. Wpuściłam go usiedliśmy na kanapie i zaczęliśmy oglądać programy muzyczne i nagle Zayn zasnął.Wyglądał tak słodko. Przykryłam go kocem i poszłam do kuchni zrobić obiat.Gdy Zayn się obudził podałam obiat, a potem podwieczorek.Bardzo mu smakował.


   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz