środa, 24 kwietnia 2013

Rozdział : 4- Haryy !

           Wstałam o 8:01 poszłam umyć się i ubrać.Później zrobiłam sobie śniadanie i zadzwoniłam do Stays.
      - To co wczoraj mi powiedziałaś to była prawda, że ty w Harrym no wiesz?- zapytałam Stays.
      - Tak nie chcę cię już dłużej oszukiwać ja kocham Harrego a nie Liam. Prawda jest fajny, miły, wesoły, ale coś mi w nim brakuje a w Harrym nic nie brakuje-powiedziała Stays.
      - Jesteś pewna?-zapytałam ją.
     - Harry ! Harry! Jest w telewizji ma spotkanie w fankami dziś muszę się szykować papa-powiedziała Stays
      - Stays- przerwało mi zakończenie rozmowy- poczekaj ! - krzyczałam na marne.
          Szybko włączyłam telewizję i słuchałam rozmowy Z Harrym w Programie,,Gwiazdy,,Harry powiedział:
      - Zapraszam wszystkie moje fanki dziś w Restauracji ,, Cafe,, o godzinie 13:13 na spotkanie ze mną. Będę odpowiadał na wasze pytanie, robił z wami zdjęcie , filmiki, dawał autografy i zdjęcia. Mam nadzieję, że przyjdziecie.
       - Stays na pewno przyjdzie na spotkanie. Wie gdzie o której z kim.Żeby tylko jakiegoś głupstwa nie zrobiła. Jaki wtedy wstyd będzie- powiedziałam sama do siebie.
     Postanowiłam wejść na FB i dodałam zdjęcie Harrego i podpisałam ,,Nie rób głupstw,, i wysłałam Stays...


     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz