wtorek, 23 kwietnia 2013

Rozdział :3- Książka.....

          Dzień po koncercie wstałam o 13:20. Byłam wykończona. Zastanawiałam się co Steysi robi. Postanowiłam wejść na Facebooka i dodałam post ,,Koncert był ekstra ale padam ze zmęczenia ,,Później zrobiłam sobie śniadanie i zadzwoniłam do Steysi i rozmawiałyśmy o chłopakach z 1D.Powiadomiłam ją, że mam już książkę. Ona mało co nie pękła z zazdrości ...
       Zaraz postanowiłam ją zacząć czytać. Bardzo  mnie zaciekawiła gdy ją zaczęłam była 15: 31 a gdy skończyłam była 18:49.Później weszłam na FB i dodałam zdjęcie książki i napisałam ,,Kocham ich,,Później rozmyślałam jeszcze o koncercie i o całej zabawie, która wydarzyła się wczoraj. Gdy skończyłam zjadłam kolację i zaczęłam oglądać telewizję.O 22:00 poszłam spać ale jeszcze rozmyślałam o Staysi gdy ona nagle zadzwoniłai powiedziała:
     - Ja zakochałam się w Harrym. W innych to była ściema.!Ja
kocham Harego.
   Po czym rozłączyła się zawszer miała słabość do Harego
ale zęby kochać go.Szybko później usnęłam śniło mi się że byłam z Zaynem
i Staysi z Harrym ma podwójnej randce. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz