niedziela, 28 kwietnia 2013

Rozdział : 9- Kocham cię.

              Następnego dnia poszłam do domu Zayna. Tam byłam po 1 godzinie. Dom był bardzo piękny willa, kolorowa, porostu piękna z basenem cudo. 
           - Hej kotku-powiedział Zayn
        - Hej co tam ?- zapytałam
         Kocham cię - odpowiedział.
     Później oprowadził mnie po swoim pięknym domu.Pokazał podwórko, auto.Gdy wróciliśmy do domu Zayn poczęstował mnie ciastem , kupionym ale liczą się intencje.Nagle rozpadał się deszcz.
   - O no to teraz  stąd nie wyjdziesz, zostajesz u mnie, nie wypuszczę cie - powiedział Zayn
   -  To tylko deszcz, a co będziemy robić ? -zapytałam
      Wtedy Zayn wziął mnie na ręce i zaprowadził do sypialni tam zdjął mi bluzkę i zaczął całować a , później domyślcie się co było.

2 komentarze: