czwartek, 25 kwietnia 2013

Rozdział: 6- Ja tez ciebie .....

              Następny dzień był normalny, jak zawsze. Po południu zadzwonił do mnie Zayn. Nie wiedziałam czy mam odebrać ale odebrałam.
           - Cześć- powiedziałam
          - Hej muszę ci coś ważnego powiedzieć. Gdy cie pierwszy raz ujrzałem zaraz się w tobie zakochałem a ty we mnie.Kocham cię-powiedział Zayn
             - JA też ciebie kocham-powiedziałam
      Później Zayn zaproponował spotkanie w parku. Tam właśnie zrobił mi to zdjęci. Potem poszliśmy do mojego domu ja dodałam na FB to zdjęcie i podpisałam ,,Pamiętaj, że kocham cie,,. Potem  Zayn musiał już iść do domu, ja wtedy zaczęłam czytać książkę. Nie umiałam się skupić cały czas myślałam o Zeynie.Przez cały wieczór słuchałam piosenek 1D. Później zadzwoniłam do Stays i wszystko jej opowiedziałam. Mało co nie pękła z zazdrości.Zapytałam się jej jak minęło spotkanie, a ona odpowiedziała, że było znakomite, po prostu wspaniałe. Bardzo się z tego cieszyłam...Potem znowu zadzwonił do mnie Zayn
      - Dobranoc kotku. Kocham cię - powiedział Zayn.
     - Dobranoc ja ciebie tez. Już nie mogę się doczekać kolejnego naszego spotkanie - powiedziałam.
           Potem poszłam spać.Śniło mi się, że całuje się z Zaynem.Och jaki to był piękny sen.Szkoda, że taki krótki...   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz