środa, 24 kwietnia 2013

Rozdział :5 - Do trzech razy sztuka

               Postanowiłam przejść się do parku. Nie stałam już koło jeziora tylko siedziałam na ławce później usłyszałam jak ktoś śpiewa Kiss You zauważyłam Zayna jadącego na desce zatrzymał się koło mnie i usiadł.
        - Hejka ! Do trzech razy sztuka - powiedział Zayn
       -  Hey! Nie rozumiem.-odpowiedziałam
    - No trzeci raz spotkaliśmy się, najwyraźniej muszę cię zaprosić na ciastko- odparł Zayn.
             - No dobra .....Czemu nie -zgodziłam się
        Poszliśmy do Restauracji obok London Eye i zamówiliśmy sobie po ciastku i herbatę.Później wyszliśmy z niej i zaśpiewaliśmy razem ,, Live While We"re Young,,Bardzo się cieszyłam nagle Zayn powiedział :
    - Może umówimy się na jutro jak dasz mi swój numer telefonu a ja swój.
    On mi zaraz podał a ja mu. Pożegnaliśmy się później poszła do domu, i zaraz zadzwoniłam do Stays.Niestety nie odbierała.Pewnie była cały czas na spotkaniu.Włączyłam telewizję na program muzyczny i leciała tam,, One Way Or Another ,,Cały czas myślałam o Zaynie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz