piątek, 10 maja 2013

Rozdział: 11 - Czy ty zostaniesz moją .........

          Obudziłam się wtulona w Zayna.
     - Cześć piękna ! - powiedziała Zayn
    - Hej - powiedziałam i jeszcze bardziej przytuliłam się do niego.
            Potem wstaliśmy ja poszłam się umyć i ubrać a Zayn poszedł przygotować śniadanie. Ubrałam się w zielone spodnie białą bluzkę i neonowe konwersy.Zayn przygotował naleśniki ozdobione truskawkami. Gdy weszłam do kuchni , cała była usłana różami. Zayn trzymał w ręku bukiet róż....
        - Czy ty uszczęśliwisz mnie ,,,,,,,, Czy ty zostaniesz moją zoną ? - zapytał mnie się Zayn.
        Nie wiedziałam co mam zrobić stałam jak słup nie wiedziałam co mam powiedzieć. Kocham go i to bardzo ,  ale ? Cały czas w mojej głowie latały zwątpienia. Powiedzieć tak czy nie ?
      - Zayn bardzo cię kocham......... Tak zostanę twoją zoną - gdy to powiedziałam bardzo mocno go przytuliłam.
         Wtedy Zayn włożył mi na pierścionek zaręczynowy. Potem zjedliśmy śniadanie , Zayn musiała pójść do studia. Ja gdy posprzątałam po śniadaniu , zadzwoniłam do Stays.
      - Hey nie uwieżysz co się stało - powiedziałam
      - Hey no co ? - zapytała Stays.
     - Zayn ....... Zayn mi się oświadczył i przyjęłam oświadczyny..... Jestem jego narzeczoną -powiedziałam
         - Żartujesz ? Gratuluje wam ! - powiedziała Stays.
            Później rozłączyłyśmy się. Potem ja upichciłam ulubiony obiad Zayna.Gdy on przyszedł była 20.00.. Gdy zjadł on posprzątał, a ja byłam na FB   dodałam ..,,, Jestem zaręczona z Zaynem Malik ,,
      - O nie teraz idziemy spać - powiedział Zayn
     Zaniósł mnie do sypialni i zaczął zdejmować mi ubrania. Potem ja zaczęłam jego nie odrywając od niego ust. A potem domyślcie się sami




      UFFFFF...Nareszcie udało mi się napisać 11 rozdział ,Mam nadzieję ,że się podoba.
       CZYTASZ = KOMENTUJESZ
      

2 komentarze:

  1. Zajebisty rozdział ;3
    Czekam na nexta :)
    Masz wielki talent, więc pisz, pisz i jeszcze raz pisz ;*
    Zapraszam na mojego bloga:
    http://kocham-one-direction-bejbe.blogspot.com
    Skomentuj, zaobserwuj, przeczytaj...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog i rozdział :D zapraszam do sb
    www.still-jeszcze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń