sobota, 11 maja 2013

Rozdział 12 - Muszę ci coś powiedzić...

    Obudziłam się o 6.56.wtulona w Zayna.On jeszcze spał pocałowałam go w policzek na co on się obudził.    
        - Witaj piękna- powiedział
       - Cześć- powiedziłam
         Potem poszłam się umyć i ubrać .Nagle zadzwonił mi telefon . zaraz odebrałam to był muj brat Tomas.
        - Sister musisz przyjechac do polski mama miała zawał. JAk najszybciej zucaj wszystko - powiedziła
       Nie zdążyłam się nic zapytać , nawet odezwać. Poszłam do kuchnie gdzie czekał na mnie Zayn.
      - Muszę ci coś powiedzieć. Muszę wyjechać do polski mama miała zawał -powiedziłam
     - A na ile.?- zapytał się Zayn
    - Nie wiem chyba na długo będę się musiał się nią zaopiekować - powiedziłam
    Potem poszłam się spakować. Gdy weszłam do kuchni z waliskami Zayn złapał mnie o d tyłu za biodra i powiedziła.
       -  Gadałem z chłopakami. Jak ty jedziesz do polski to my zorganizujemy tam koncert, jadę z tobą .Kocham cię i nigdy cię nie zostawię.
        -Jakie to piękne.... Kocham ci ei nawet nie zdajesz sobie sprawy jak bardzo- powiedziłam
            Później poszłam na lotnisko i  wykupiłam bilet. Zayn powiedział, że  przyjadą za 3 dni.Bardzo za nim tęsknię.Nagle w samolocie leciała piosenka ,,  One wey or Anther,, a później był ich wywiad.........









    Piszę krótkie rozdziały ponieważ mam bardzo dużo nauki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz