niedziela, 12 maja 2013

Rozdział: 14- Jestem....

      Następnego dnia obudziłam się bardzo wcześnie ponieważ było mi jakoś mdło.Mama wyszła wczoraj ze szpitala. Gdy zeszłam do kuchni siedział na krześle.  
      - Co tak wcześnie ? - zapytał mama
     - Jakoś mi mdło - powiedziła
    - Pewnie zjadłaś coś nieświeżego- powiedziała
      - Ale jadła tylko to co Tomas zrobił - odpowiedziałam
   - A może ty jesteś w ciąży . Zrób test - ppowiedziała mama
      Potem poszłam do sklepu i kupiłam test ciążowy szybko wróciłam do domu poszłam do łazienki i czekałam na wyniki. Spojrzałam na wynik i zakryłam usta dłonią. W tej chwili nie wiedziałam co mam obić. Zaczęłam płakać.Wtedy przyszła do łazienki mama.
   -I co ? - zapytał mama
    -  Co sie stało ?- spytała się
  a ja pokazałam jej test.
  - jesteś w ciąży- powiedziała mama
  -  Dlaczego płaczesz ? - przytuliła mnie.
 -Ja sobie nie dam rady - powiedziałam przez łzy.
 - Dasz.  Wszyscy pomożemy - powiedziałam przytulając ją.
  - Musisz powiedzieć mu  - powiedziała
- Wiem - otarłam łzy i lekko się uśmiechnęłam.
Ja byłam bardzo zdenerwowana. Nie wiedziałam jak mam mu powiedzieć. A jak mnie zostawi ? Boje się tego bardzo. Postanowiłam zadzwonić do Zeyna.
   
.- Cześć- powiedział
  - Hej -powiedziałam- Mam ci coś ważnego do powiedzenia. Za kilka miesięcy nasze życie się zmieni Jestem......w.... Jestem w ciąży.
   Nagle nastał cisza.
   - Kochanie, to cudowne - powiedział Zayn- Ale czemu płaczesz ?
    - Bałam się, że nie będziesz chciał tego dziecka - powiedziałam - i, że nie damy rady - dodałam.
    - Damy radę - powiedział.
 Potem rozłączyliśmy się. 
  

1 komentarz: