sobota, 11 maja 2013

Rozdził 13- Jesteś

  Już jestem w Polsce w szpitalu gdzie leży moja mama.Ona spała , a ja sie na nią patrzyłam. Nagle ktoś złapał mnie od tyły.
             - witaj piękna- powiedział Zayn
      - Ty tutaj ? Jesteś- zapytała się tyląc go bardzo mocno...
          Zaraz potem obudziła się moja mama.
    - Zakochane gołąbeczki. Jesteście taką piękna parą. a no właśnie kiedy ślub ? - zapytała się mama
    - Może być nawet zaraz- poweidziła Zayn
     - Teraz ? Dobrze się czujesz ? - zapytałam się Zayna
     - Kocham cie i nie chce tracić czasu - odpowiedział Zayn.
       Potem do szpitala przyszedł brat więc ja pojechałam z chłopakami do Warszawy aby ich oprowadzić i pokazać gdzie mają koncert.
     - Polska jest taka piękna - powiedział Nial
    - Dlaczego tu wcześniej nie byliśmy ? -zapytał Harry
     - Nie wiem- odpowiedział  Zayn.
     - Warszawa to stolica polski. Tu znajduje się pałac prezydencki - powiedziałam.  
     - Pięknie tutaj jest - powiedział Luis
    - No - powiedział Liam.......







 CZYTASZ = KOMENTUJESZ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz